ניהול פרויקטים
ניהול פרויקטים
ניהול פרויקטים, מנהל פרויקטיי בנייה - רצוי מראשית הפרויקט / רכישת הקרקע לשם
רצף הבנת התהליך, ואישור מתמשך לכל תהליכי הביצוע.
מטלות מנהל הפרויקט :
- הכנת טבלת צרכים ותקציב.
- בחירת אדריכל, קונסטרוקטור, יועצים
- הכנת הסכמים לכל המעורבים בתהליך הבנייה, והשלמות פרטים חשובים בהסכמים שהתקבלו.
- בחירת קבלני משנה
- בחירת ספקים
- ישיבות שבועיות עם אדריכלים, יועצים, קבלני משנה.
- ניהול יועצים, אדריכל, והזמנתם לפיקוח עליון
- הכנת פרוטוקול סיור באתר
- הכנה ואישור חשבונות חלקיים כולל סופיים.
- בקרת תקציב לכל מחזור הפרויקט
- הכנת מפרטי ביצוע, כתבי כמויות, רשימות כגון נגרות, אלומיניום.
- בחירת קבלן שלד עם חומר ובלי חומר
- בחירת קבלני גמר
- בחירת קבלן מפתח
- בחירת קבלן שיפוצים
- סיוריי מסירה סופיים
- טופס 4 , עזרה לאדריכל
- טיפול מול רשויות מקומיות, כבאות והצלה, הג"א, משרד הבריאות .
- השלמת יועצים לפי דרישות לעייל.
ישנם מטלות נוספות לגופו של כל פרויקט, גודלו, מורכבתו, אשר יפורטו בפגישה אחד על אחד , כאשר יוצג הפרויקט.
פרויקט בנייה קצר או ארוך נדרש לתאם, ולסנכרן מול כל היועצים, קבלני משנה, מראש, את עבודות הבנייה ואת שילובם לפי סדר פעולות, מי ראשון, מי הבא אחריו, בעיקר בשלב הכנת הטפסות ליציקות, יש לזמן חשמלאים, אינסטלטורים, מיזוג, מצלמות, אזעקה......לשם הכנת שרוולים במידת הצורך, הכנות ביצוע מול קבלן שלד, אישור יועץ רלוונטי לשם המשך פעילות. זה נקרא לנהל והתוצר שלו זה פיקוח לוודא שבוצע לפי מה שסוכם ובאיכות .